Lucky och Lulu

Vaknade upp med en dunderförkylning och känslan av feber i kroppen vilket inte alls var den bästa tajmingen. Har mycket som måste hinnas med och vill gärna hinna träffa flera personer innan jag åker, men som det är nu är TV:n och soffan min bästa vän.

Jag följde dock med och lämnade Lillasyster och Lillebror som skulle åka till farmor ett par dagar nu. Anton…den lilla sparven, hur ska jag klara mig utan honom?

Eftersom vi ändå befann oss i Borlänge så gick jag in på BR där jag sett ett par mjukdjur från SOS Barnbyar. Det är två hundar, Lucky som är vit och svart och Lulu som är vit och rosa. Dessa såg jag redan för ett par dagar sedan och tänkte köpa med mig en varsin ner till M, L och P som jag ska vara au-pair åt, då halva priset av hunden gick oavkortat till SOS-Barnbyar. Köpte två rosa och två svarta, för självklart måste Anton ha en! Ska försöka ta bilder och lägga upp på dem för ack så söta de var!


Lämna en kommentar